theaazz.blogg.se

Veckan...

Publicerad 2014-06-03 19:13:50 i familjen, hemma, husvagnen, vänner,

Förlåt för dålig uppdatering dom seanste veckorna men har verkligen haft fullt upp.
I tisdags hade jag Geografi prov som jag har varit tvungen att plugga till, jag tror att det gick super!
I onsdag så åkte jag och min familj och campade i Torekov med typ 10 andra husvagnar.
Vi kom hem i förrgår så vi var där hela helgen.
Det dåliga med helgen eller egentligen veckan var att vi inte hade något internet i Torekov, skit dåligt!
Så därför har jag inte kunnat blogga på hela veckan, men jag har
tagit lite foton under tiden när vi var och campade
och dom kommer upp i ett annat inlägg för dom är på min mobil och just nu bloggar jag på datorn!
 
 
Nu så är det inte så långt kvar till sommarlovet! Vi slutar den 13/6....
Ska bli så skönt med sommarlov. Så nu på sommaren kommer det va mer uppdaterat! 
Super...! Men nu så tänkte jag slappa lite framför tv:en en stund....
 
Vi hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan! Jag är en tjej på 11 år! Här bloggar jag om min vardag och det kan handla om precis vad som helst...... Man vet ju aldrig vad som händer i ens liv! Ni kan också hitta mig på videofyme där heter jag Thea03 och sen på instagram och där heter jag Theazz. Hoppas ni gillar min blogg!! // XOXO Thea

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela