theaazz.blogg.se

Dagen👌

Publicerad 2014-04-12 20:32:54 i AllmÀnt,

Hej nu tÀnkte jag berÀtta om min dag!
Jag gick upp vid halv 10 ungefĂ€r och Ă„t frukost och sĂ„ som vanligt! Sen gjorde jag mig i ordning för jag skulle va med Tilda. Vi gjorde inte sĂ„ mycket men vi tittade iallafall pĂ„ en dansuppvisning i gympasalen och det var la ok..... Sen skulle men hem och dĂ„ bestĂ€mde mamma och jag att vi skulle Ă„ka och bada lite.... SĂ„ vi Ă„kte till sjukhuset och bada i deras lilla pol! Det var super👌Ja sen kĂ€kade man pĂ„ McDonalds det var la gött! Men nu slappar man i soffan och tittar pĂ„ Gladiatorerna! 
Ha ett bra pĂ„sklov!🐣
Kram Thea

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan! Jag Àr en tjej pÄ 11 Är! HÀr bloggar jag om min vardag och det kan handla om precis vad som helst...... Man vet ju aldrig vad som hÀnder i ens liv! Ni kan ocksÄ hitta mig pÄ videofyme dÀr heter jag Thea03 och sen pÄ instagram och dÀr heter jag Theazz. Hoppas ni gillar min blogg!! // XOXO Thea

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela